Veelgestelde vragen

1. Veiligheid

Moet ik de medische gegevens achterop het startnummer invullen?

Het invullen van de medische gegevens op de achterzijde van je startnummer doe je vooral voor je eigen veiligheid. Mocht zich een medisch incident voordoen dan weten de hulpdiensten beter hoe te handelen en met wie ze te maken hebben.

2. Bereikbaarheid / parkeermogelijkheden

Hoe kom ik zaterdag bij de start van de marathon?

Als je met de auto komt kun je parkeren op de Sportlaan en op 2 aangrenzende parkeerterreinen. Volg vanaf de snelweg A1, afslag 19 de gele borden’ Transferium West’ of stel de navigatie in op Frankenlaan 70, 7312 TG Apeldoorn. Verkeersregelaars begeleiden daar het parkeren. Alle parkeergelegenheid is in de directe nabijheid van de startlocatie AV’34.

Hoe kom ik op vrijdag bij de start van de Night Run?

Kom je met de fiets?

Je kunt gebruikmaken van de volgende gratis bewaakte fietsenstallingen:

  • in het voormalig Rabobankgebouw aan het Marktplein (open tot 24.00 uur)
  • aan de Marktstaat 14 (open tot 24.00 uur)
  • Caterplein (ACEC) (open tot 04.20 uur)
  • Paslaan (open tot 02.00 uur).

LET OP: de fietsenstalling onder het Stadhuis en de Serre aan de Kanaalstraat/hoek Beekstraat kun je beter niet gebruiken. Deze sluiten om 19.00 uur!

Kom je met de auto

De parkeergarages Marktplein, Koningshaven, Oranjerie, Brinklaan, en Museum-Centrum zijn op vrijdagavond open.

Hoe kom ik op zondag bij Theater & Concert Orpheus?

Op zondag geldt in het gebied rond Theater & Concert Orpheus en de Loolaan een parkeerverbod (wegsleepregeling!). Bovendien zijn een aantal wegen afgesloten. Ook bekeurt de politie foutparkeerders om zo de overlast voor de bewoners in omliggende straten te voorkomen. Ook de parkeergarage van Orpheus is op zondag niet beschikbaar.

Deelnemers van buiten Apeldoorn wordt daarom dringend verzocht zoveel mogelijk van de transferia en pendelbussen gebruik te maken of met het openbaar vervoer te komen.

 

3. Startnummer

Kan ik het startnummer overdragen aan iemand anders?

Indien je, om welke reden dan ook, niet kunt deelnemen aan een van de afstanden van de Midwinter Marathon, dan is er een mogelijkheid om het startnummer over te dragen aan een andere loper/loopster. De manier waarop dit gedaan dient te worden verschilt afhankelijk van het tijdstip.

Vóór de sluiting van de inschrijvingstermijn (t/m 27 december 2024) is het mogelijk de inschrijving over te boeken via het Wijzigingsformulier. De link naar dit wijzigingsformulier is aanwezig in de bevestigingsmail die je krijgt direct nadat je hebt ingeschreven. Heb je de inschrijving op deze wijze overgeboekt naar een andere loper/loopster, stuur dan de link naar het wijzigingsformulier of de bevestigingsmail waar de link instaat, door naar de nieuwe loper/loopster. Deze kan dan zelf nog eventuele wijzigingen aanbrengen. Deze methode is niet bruikbaar voor deelnemers van de Businessrun.

Ná de sluiting van de inschrijving (na 27 december 2024) is bovengenoemde methode niet meer mogelijk.  De startnummers zijn nu in productie genomen en worden verzonden naar het adres waarmee ingeschreven is.  Mocht je het startbewijs toch willen overdragen, gebruik dan het Overdrachtsformulier dat binnenkort op onze website geplaatst wordt.  Hiermee kun je het startnummer overdragen zodat de nieuwe eigenaar correct vermeld wordt in de uitslagen en in de app. Het overdrachtsformulier kan niet gebruikt worden voor de Nightrun op vrijdag en de Kidsrun en Businessrun op zondag.

Let op:

  • Je kunt de wijziging pas doorvoeren als je het startnummer in huis hebt (dit nummer is anders dan de referentie in de bevestigingsmail)
  • De voornaam staat op het startnummer en kan niet meer gewijzigd worden
  • Het startvak staat op het startnummer en kan niet meer gewijzigd worden
  • Het is niet mogelijk om de afstand te wijzigen

Overdragen is gratis, maar de organisatie accepteert geen enkele verantwoordelijkheid betreffende de fysieke overdracht van het startnummer en het overboeken van inschrijfgelden.

HANOS Businessrun

Het startnummer van een team van de Businessrun kan worden overdragen aan iemand anders. Neem daarvoor contact op met de contactpersoon binnen jouw bedrijf of instelling. Hij of zij kan dit regelen.

Gebruiken jullie chips voor de tijdregistratie?

Bij de afstanden van de Midwinter Marathon op zaterdag en zondag gebruiken wij startnummers waarin de chip geïntegreerd is. Het gebruik van deze chip is verplicht, andere chips kunnen niet gebruikt worden. Je kunt het startnummer (met chip) na afloop mee naar huis nemen. Het startnummer met chip is eenmalig te gebruiken en is dus niet voor andere evenementen geschikt.

Centraal Beheer Night Run

De deelnemers aan de Night Run op vrijdag ontvangen een startnummer zonder chip. Er vindt geen tijdregistratie plaats.

Hoe kom ik aan mijn startnummer?

Woon je in Nederland en heb je uiterlijk op de dag van de sluiting van de inschrijving ingeschreven en betaald dan krijg je je startnummer thuisgestuurd.


Verzending van de startnummers

Alle startnummers worden door een extern bedrijf geproduceerd en verzonden. En allemaal tegelijk, de datum van inschrijving heeft hier geen invloed op. Na de sluitingsdatum van de inschrijving heeft het doorgeven van een verhuizing ook geen invloed meer op de adressering. Geef dus tijdig het nieuwe adres door!

Heb je ingeschreven en betaald en heb je 3 dagen voor het evenement nog geen startnummer, neem dan contact met ons op.

Buitenland

Woon je in het buitenland dan kun je je startnummer op de zaterdag afhalen bij AV’34 in het Orderbos en op zondag afhalen in Schouwburg en Congrescentrum Orpheus op vertoon van de bevestigingsmail.  Ook mensen, woonachtig in Nederland, die nog niet betaald hebben kunnen daar hun startnummer afhalen nadat ze het inschrijfgeld betaald hebben (contant, er is geen PIN apparaat).

Centraal Beheer Night Run

Woon je in Nederland en heb je uiterlijk op de dag van de sluiting van de inschrijving ingeschreven en betaald dan krijg je je startnummer thuisgestuurd.

Verzending van de startnummers

Alle startnummers worden door een extern bedrijf geproduceerd en verzonden. En allemaal tegelijk, de datum van inschrijving heeft hier geen invloed op. Na de sluitingsdatum van de inschrijving heeft het doorgeven van een verhuizing ook geen invloed meer op de adressering. Geef dus tijdig het nieuwe adres door!

Heb je ingeschreven en betaald en heb je 3 dagen voor het evenement nog geen startnummer, neem dan contact met ons op.

4. Inschrijven & afhandeling

Wat gebeurt er bij een afgelasting?

Het kan zijn dat we bijvoorbeeld door aangepaste maatregelen van de overheid ons evenement moeten annuleren. In dat geval gaan we bekijken welke kosten er door ons reeds gemaakt zijn en krijg je een deel van het inschrijfgeld terug.

Kan ik controleren of mijn inschrijving goed is verlopen?

Na je inschrijving ontvang je van ons op het opgegeven emailadres een bevestiging van je inschrijving. In deze email is een controlelink vermeld waarmee je jouw inschrijving kunt controleren.

Let op: bij gebruik van het overdrachtsformulier (pas na 8 januari mogelijk) zal de nieuwe informatie NIET zichtbaar zijn via deze controlelink.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Het is niet mogelijk om je inschrijving te annuleren. Afmelden hoeft niet. Aangezien wij niet beschikken over jouw startnummer (dat ontvang je op het opgegeven adres) kunnen wij dit startnummer niet opnieuw uitgeven.

Als je niet kunt deelnemen, dan kun je je startnummer wel aan een ander overdoen. Bijv. via www.marktplaats.nl. Kijk daarna of er reeds een Overdrachtsformulier op onze website aanwezig is om het startnummer over te schrijven op een andere naam. Dit Overdrachtsformulier zal rond de tijd dat de startnummers verstuurd worden (eind januari)  op onze website gepubliceerd worden. Is het overdrachtsformulier goed ingevuld dan zal in de uitslag de gegevens van de nieuwe loper worden vermeld.

Restitutie van het inschrijfgeld is niet mogelijk. Ook de 14 dagen bedenktijd – die voor de online aanschaf van goederen geldt, – is hier niet van toepassing. Deze wettelijke bedenktijd geldt niet voor een, op een bepaalde datum, afgesproken vrijetijdsbesteding.

Indien je vóór het verstrijken van de inschrijfperiode, je startnummer wilt overdoen aan een andere loper/loopster, dan is dat ook mogelijk door de gegevens van de nieuwe loper/loopster via contact@midwintermarathon.nl aan de organisatie door te geven.

De organisatie regelt echter niet de betaling van het inschrijfgeld van de nieuwe aan de oude deelnemer.

HANOS Businessrun

De startnummers voor de Businessrun kun je niet via een overdrachtformulier overschrijven. De contactpersoon die het team heeft ingeschreven kan wel tot begin januari gegevens van deelnemers aanpassen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Er is de mogelijkheid om te betalen met iDeal, Bancontact (voor de Belgen) en met Creditcard (Visa en Mastercard).

Mocht je met iDeal betalen, dan kan het voorkomen dat er tijdens de betalingsprocedure een storing optreedt. Meestal is dat een iDeal-storing. Soms verschijnt er de boodschap dat de betaling mislukt is. Mocht er een storing optreden, ga niet direct weer inschrijven. Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik op de dag zelf nog inschrijven?

Na-inschrijving is niet mogelijk. Dat geldt voor alle afstanden van ons evenement. Je kunt alleen online inschrijven. Kijk voor meer informatie op de desbetreffende afstandenpagina bij “inschrijven”.

 

5. Kleedgelegenheden

Is er ook een bewaakte garderobe?

Op zondag hebben we geen bewaakte garderobe of lockers. Je kunt je kleding/tas eventueel op eigen risico achterlaten in de kleedruimten.

Centraal Beheer Night Run

Er is bij de Night Run geen kleedgelegenheid beschikbaar. Wel kun je (op eigen risico) bij de onderstaande bewaakte fietsenstallingen een jas of tas achterlaten. Daar is ook een toilet aanwezig

  • fietsenstalling in het voormalige Rabobankgebouw aan het Marktplein (open tot 24.00 uur)
  • fietsenstalling aan de Marktstraat (open tot 24.00 uur)
  • fietsenstalling aan de Paslaan (open tot 02.00 uur)

Bij de bewaakte fietsenstalling aan het Caterplein ( open tot 04.20 uur) zijn kluisjes aanwezig. Daar is ook een toilet.

Centraal Beheer Marathon

Je kunt de kleding/tas achterlaten in de omkleedruimte van AV’34 (start- en finishlocatie). Deze ruimte is alleen toegankelijk voor lopers. Er is geen bewaakte garderobe en er zijn geen lockers beschikbaar.

HANOS Businessrun

Deelnemers aan de Businessrun kunnen hun kleding/tas achterlaten in de Altioszaal in Orpheus. Deze ruimte is alleen toegankelijk voor de Businessrunners. Bij de ingang van deze ruimte vindt toegangscontrole plaats.

Waar kan ik mij omkleden vrijdag, zaterdag en zondag?

Je kunt op zondag gebruikmaken van de volgende kleedruimten:
– Schouwburg Orpheus, géén douches aanwezig.

– Gymzaal aan de Burglaan 44/Bosweg, de hele sportzaal is beschikbaar voor omkleden, douches aanwezig.

– Gymzaal aan de Heuvellaan 1, de gehele sportzaal is beschikbaar. Er zijn douches aanwezig.

De kleedruimten bevinden zich op korte afstand van de start/finish. Op deze kaart zijn de kleedruimten vermeld.

 

HANOS Businessrun

Deelnemers aan de Businessrun kunnen hun tas met kleding in de Businessrunruimte in Orpheus achterlaten. Bij de gymzalen aan de Burglaan/Bosweg  en aan de Heuvellaan zijn beschikbaar als omkleedruimte (met douches).

Centraal Beheer Marathon

Je kunt je omkleden bij AV’34 en daar je tas achtergelaten. Er zijn douches aanwezig. In de kleedruimte worden alleen lopers met startbewijs en genodigden toegelaten. De start en finish ligt bij de kleedruimte en het clubhuis van AV’34.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Night Run zijn er geen kleedruimtes of douches beschikbaar. Zorg dus dat je voldoende (warme) kleding aantrekt en neem voor na afloop een extra jasje mee. Je kunt wel (op eigen risico) een jas of tas achterlaten in de bewaakte fietsenstalling aan het Marktplein (voormalig Rabobankgebouw) en de Marktstraat. Beiden zijn tot 24.00 uur open.

Bij de fietsenstallingen is ook een toilet aanwezig.

6. Uitslagen & certificaten & graveren & medaille

Kan ik mijn eindtijd in de medaille laten graveren?

Na de Kidsrun, Mini-Marathon, Asselronde en Acht van Apeldoorn is het mogelijk in Orpheus (stand Winterman Sports) je medaille te laten graveren met je eindtijd en naam. Wil je hier gebruik van maken, vink dan op het inschrijfformulier het vakje aan met medaille graveren. Heb je al ingeschreven en wil je alsnog voor het graveren inschrijven. Gebruik dan het bestelformulier. Bij voorinschrijving bedragen de kosten € 8.  Op de dag van het evenement betaal je voor het graveren € 10.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Night Run worden geen tijden geregistreerd. Het is dus niet mogelijk om je tijd in je medaille te laten graveren.

Centraal Beheer Marathon

Bij de Marathon kan je je eindtijd in de medaille laten graveren in het clubhuis van AV’34.

HANOS Businessrun

De deelnemers aan de Businessrun kunnen hun eindtijd gratis laten graveren in de medaille. Ga hiervoor even naar de stand van Winterman Sports in Orpheus.

Kan ik mezelf uit de uitslagenlijst laten halen?

Deelname aan een onderdeel van de Midwinter Marathon houdt in dat men akkoord gaat met de publicatie van naam, resultaat, foto en video op het internet. Verwijdering uit de uitslagen is dus in principe niet mogelijk. Alleen bij een nader onderbouwd verzoek kunnen wij overgaan tot verwijdering uit de uitslag.

Is er ook dit jaar weer een certificaat beschikbaar met mijn eindtijd?

Ja. Zodra de uitslagen zondagavond op de website beschikbaar zijn is het ook mogelijk om een persoonlijk certificaat te downloaden en te printen. 

Centraal Beheer Marathon

Het is bij de marathon op zaterdag niet mogelijk om een certificaat van je eindtijd te printen.

Centraal Beheer Night Run

Er worden bij de Night Run geen tijden geregistreerd. Er is dus geen certificaat beschikbaar.

Wanneer zijn de uitslagen beschikbaar?

De uitslagen van alle afstanden (behalve de Centraal Beheer Night Run want daar is geen tijdwaarneming) zijn kort na het finishen te vinden op onze website. 

Daarnaast zijn op zaterdag en zondag de uitslagen meteen na het hardlopen beschikbaar als je de QR-code scant op je startnummer.

HANOS Businessrun

De uitslagen van de eerste tien teams worden z.s.m. na afloop van de desbetreffende afstand in de Altioszaal in Orpheus bekend gemaakt.  De gehele uitslagenlijst staat ’s avonds op deze website. De beste drie teams worden in de Altioszaal gehuldigd.

Alle deelnemers aan de Businessrun staan – als de juiste persoonlijke gegevens aan ons zijn verstrekt- ook in de individuele uitslag.

Centraal Beheer Night Run

Er worden geen tijden geregistreerd en er is dus geen uitslagenlijst.

7. Privacy

Kan ik mezelf uit de uitslagenlijst laten halen?

Deelname aan een onderdeel van de Midwinter Marathon houdt in dat men akkoord gaat met de publicatie van naam, resultaat, foto en video op het internet. Verwijdering uit de uitslagen is dus in principe niet mogelijk. Alleen bij een nader onderbouwd verzoek kunnen wij overgaan tot verwijdering uit de uitslag.

8. Verversingsposten & sportdranken

Welke sportdrank wordt er verstrekt?

Onze partner SportvoedingWebshop.com verzorgt de sportdrankservice.

Bij de verversingsposten onderweg wordt sportdrank (lemonsmaak) uitgedeeld in bekers.

Na de finish kom je bij een sportdrankstraat bestaande uit 15 tafels met taps waar lopers zelf hun beker kunnen vullen. Naast de lemonsmaak zijn hier ook andere smaken verkrijgbaar.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Night Run wordt bij de finish een flesje water uitgereikt.

Centraal Beheer Marathon

Bij de verversingspost wordt onder andere een sportdrank (en thee, bouillon) verstrekt. Ook bij de finish is er sportdrank te krijgen

Centraal Beheer Kidsrun

Na de Kidsrun delen wij geen sportdrank uit. Iedereen ontvangt een flesje water.

Zijn er verversingsposten en toiletten onderweg?

Op zaterdag (marathon) en zondag (Asselronde, Mini-Marathon, Acht van Apeldoorn) zijn er verversingsposten onderweg. Klik op de desbetreffende afstand en kijk  bij “verversingsposten” voor meer informatie.

Bij de marathon op zaterdag zijn onderweg geen toiletten beschikbaar. Alleen in het clubhuis van AV’34 zijn toiletten.

Op de zondag zijn er bij iedere afstand bij elke verversingspost dixie toiletten aanwezig. Ook bij de twee opstappunten van de pendelbussen bij de parkeertransferia en diverse plaatsen rondom de start/finish op de Loolaan en in Orpheus zijn dixies/toiletten aanwezig.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Night Run zijn er onderweg geen (gratis) verversingsposten. Je krijgt na afloop een flesje water.

Centraal Beheer Kidsrun

Bij de Kidsrun zijn er uiteraard geen verversingsposten onderweg. Na afloop ontvangen alle deelnemers een flesje water.

9. Routes

Waar vind ik informatie over het parcours?

Op alle afstandenpagina’s vind je een “tab” Routekaart, hoogteprofiel (en Parcoursvideo). Daar vind je informatie over het parcours.

Centraal Beheer Kidsrun

De start en finish van de Kidsrun is op de Loolaan ter hoogte van de Bosweg. De 1 km-route gaat over de Loolaan tot de Naald en weer terug. Bij de 500 meter keren de lopers na 250 meter op de Loolaan weer terug richting finish. Klik hier voor de route van de Kidsrun.

HANOS Businessrun

Doe je mee aan de Businessrun? Kijk dan op de afstandenpagina van de Acht van Apeldoorn of van de Mini-Marathon en klik op het tabblad Routekaart voor meer informatie.

10. Startvakken

Mag ik in een ander startvak starten?

Het is uitsluitend toegestaan in een ander startvak te starten als het nieuwe startvak verder naar achteren is. Dus heb je startvak B, maar je wilt graag bij een vriend/vriendin in startvak C starten, dan mag dat. Maar van startvak B naar A mag dus niet. Hier wordt op gecontroleerd bij het binnenlopen van een startvak.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Night Run is er maar één groot startvak. Er worden geen tijden geregistreerd.

Centraal Beheer Marathon

Bij de Marathon hanteren we startvakken: W, A en B. Je bent ingedeeld aan de hand van je opgegeven tijd.

Centraal Beheer Kidsrun

Bij de Kidsrun kun je niet in een ander vak starten omdat de indeling gebonden is aan leeftijden.

HANOS Businessrun

Alle deelnemers aan de Businessrun starten in vak B. De Businessrun is een competitie tussen teams en daarom moeten alle lopers in hetzelfde vak starten. Er worden geen uitzonderingen gemaakt voor snelle Businessrun-lopers die – bij een individuele inschrijving- in startvak W of A zouden mogen starten.

Zijn er bij alle afstanden startvakken? En hoe wordt de indeling bepaald?

Op zondag wordt er met verschillende startvakken gewerkt. De letter van het startvak waarin jij moet starten is vermeld op je startnummer. Klik hier voor de overzichtskaart van het start- en finishgebied.

De startvakken op zondag worden in principe bepaald aan de hand van de opgegeven, geschatte, eindtijd. Genodigde wedstrijdlopers komen altijd in het voorste vak (vak W). Ben je een snelle wedstrijdloper? Kijk dan bij de veelgestelde vraag ‘Wat zijn de tijdlimieten voor wedstrijdlopers?’.

Centraal Beheer Night Run

Bij de Apeldoorn Night Run zijn er twee startmomenten, namelijk 19.00 en 19.30 uur. Bij inschrijving dien je op te geven welke starttijd jouw voorkeur heeft. Op de avond zelf zorgt de organisatie ervoor dat je in het juiste startvak start. Er worden geen tijden geregistreerd.

Centraal Beheer Marathon

Bij de Marathon hanteren we startvakken: W, A en B. Je bent ingedeeld aan de hand van he opgegeven tijd.

Centraal Beheer Kidsrun

Bij de Kidsrun worden de deelnemers over vier startvakken verdeeld. Het eerste startvak is voor de deelnemers aan de prestatieloop over 500 m. Daarachter drie startvakken voor de drie leeftijdscategorieën van de wedstrijd (1 km). Vanuit de vier vakken worden de groepen achtereenvolgend naar de startstreep begeleid. Klik hier voor de kaart met de startvakken.

Hollander Techniek Asselronde

Bij de Asselronde zijn de startvakken anders ingedeeld, omdat de startstreep (alleen voor deze afstand) in vak W ligt. De Genodigde wedstrijdlopers staan daarom in vak A en de overige deelnemers in de vakken B en C.

De startstreep ligt iets naar achteren zodat de deelnemers aan de Asselronde exact 25 km (gecertificeerd) lopen. De finishlijn is voor alle afstanden gelijk.

De startvakken worden in principe bepaald aan de hand van de opgegeven, geschatte, eindtijd. Genodigde wedstrijdlopers komen altijd in het voorste vak (vak A). Ben je een snelle wedstrijdloper? Dan kun je door ons als Genodigde loper worden uitgenodigd. Wij beoordelen dit aan de hand van het criterium: Mannen sneller dan 1:30:00, Vrouwen sneller dan 1:45:00

Denk je hier voor in aanmerking te komen, stuur dan een bericht naar contact@midwintermarathon.nl. Vermeld daarbij je naam, afstand en een bewijs dat je aan de criteria voldoet, met een link(verwijzing) naar de geleverde prestatie.

De overige deelnemers worden over de andere startvakken verdeeld aan de hand van de opgegeven eindtijd.

HANOS Businessrun

Alle deelnemers aan de Businessrun starten in vak B. Daarop is geen uitzondering mogelijk. De Businessrun is namelijk een wedstrijd tussen teams die allemaal onder dezelfde omstandigheden (dus ook startvak) moeten kunnen starten, lopen en finishen.

11. Pacers (hazen)

Zijn er ook pacers die we kunnen volgen?

Lopers van atletiekvereniging AV’34 gaan op zondag fungeren als pacers tijdens de Mini-Marathon, de Asselronde en de Acht van Apeldoorn.

Bij de Mini-Marathon (10 Engelse mijlen) zijn de richttijden: 1.10, 1.20 en 1.30.

Bij de Asselronde (25 km) zijn de richttijden: 1.55, 2.05 , 2.15 en 2.25.

Bij de Acht van Apeldoorn (8 km) zijn de richttijden: 0.48, 0.56, 1.04.

Hoe zijn de pacers herkenbaar?

Ze zijn herkenbaar aan een geel hesje met daarop het woord PACER.  Iedere pacer heeft 2 startnummers, 1 op de borst en 1 op de rug. Op het startnummer komt ook de te lopen eindtijd te staan. Alle pacers hebben dezelfde kleur startnummer, oranje. Als naam komt er, naast de eindtijd, “pacer” op te staan.

Centraal Beheer Marathon

Voor de marathon op zaterdag maken we nog bekend of er pacers meelopen.

12. Loopshirt, Bibbits en Goede Doelen

Welke goede doelen kan ik steunen?

Er zijn drie goede doelen die je kunt ondersteunen door een vrijwillige donatie te geven. Klik hier voor meer informatie: Steun onze goede doelen!

Hoe kan ik een Midwinter Marathon-loopshirt bestellen?

Ieder jaar brengen we voor de Midwinter Marathon een speciaal loopshirt uit.

Kijk hier voor meer informatie en het ontwerp van het loopshirt.

Centraal Beheer Kidsrun

Er is ook een loopshirt in kindermaten. Kijk hier voor meer informatie.

 

HANOS Businessrun

Neem je deel aan de Businessrun dan kun je het loopshirt hier bestellen.

Wil je voor het hele team bestellen dan kun je dit ook regelen via de contactpersoon van jouw teams.

 

13. Webshop bestelling

In welke maten is de kleding te bestellen?

Herenkleding: S t/m 2XL

Dameskleding: XS t/m 2XL

Handschoenen: S t/m 2XL

Harloopmuts: one size fits all

Hoofdband: one size fits all

Wat is het adres van Decathlon Apeldoorn?

 

 

Decathlon Apeldoorn
De Voorwaarts 25
7321 MA Apeldoorn

Wat zijn de openingstijden van Decathlon Apeldoorn?

Openingstijden:
Maandag 10:00 – 21:00 uur
Dinsdag 10:00 – 21:00 uur
Woensdag 10:00 – 21:00 uur
Donderdag 10:00 – 21:00 uur
Vrijdag 10:00 – 21:00 uur
Zaterdag 10:00 – 18:00 uur
Zondag 12:00 – 18:00 uur

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Bestellingen kunnen alleen afgehaald worden bij Decathlon Apeldoorn.
Neem hiervoor de bevestigingsmail mee (hij kan in je spam map terecht gekomen zijn).

Wanneer kun je jouw bestelling afhalen?

  • Bestelling geplaatst tussen 14 oktober en 27 oktober: afhalen vanaf dinsdag 3 december
  • Bestelling geplaatst tussen 28 oktober en 10 november: afhalen vanaf dinsdag 10 december
  • Bestelling geplaatst tussen 11 november en 24 november: afhalen vanaf dinsdag 17 december
  • Bestelling geplaatst tussen 25 november en 2 december: afhalen vanaf vrijdag 27 december
  • Bestelling geplaatst na 2 december: afhalen vanaf zaterdag 11 januari

14. Wedstrijdatleten

Wat is het prijzengeld?

Hieronder vind je een overzicht van het prijzengeld dat je kunt winnen op de verschillende afstanden.

Prijzengeld 2025 Midwinter Marathon

Wat zijn de tijdlimieten voor wedstrijdlopers?

Ben je een snelle wedstrijdloper? Dan kun je door ons als Genodigde loper worden uitgenodigd. Wij beoordelen dit aan de hand van onderstaande criteria. In het inschrijfformulier is er de mogelijkheid om aan te geven of je in het Wedstrijdvak wil starten. Wil je in het Wedstrijdvak starten dan heb je bij inschrijving de mogelijkheid het bewijs, of de link naar het bewijs bij te voegen. Uiteraard controleert de organisatie of de vraag om plaatsing in het Wedstrijdvak terecht is!

TIJDSLIMIETEN MIDWINTERMARATHON WEDSTRIJDLOPERS 2025

Hier kun je jouw vraag stellen aan de organisatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.